۷ پاسخ

برای اینک خیلیا کسیو ندارن دردو دل کنن میان اینجا ک یکم خالی شن بلکه!

ارع والا

اره واقعا 🥺🥺🥺

خدا خودش کمک همه کنه

یکی بچش تب کرده بستری شده ، یکی دیگه میگه وای ویروس جدید اومده خیلی خطرناکه آدم استرس میگیره
باز اینجا خوبه اینستا بدتره😥

منم سرشبی کلا حذف کردم برنامه رو باز نصبش کردم😂

بیا چالشای منو بخون غم و غصه یادت میره فقط میخندی😂

سوال های مرتبط