من وزن تولد دخترم ۲۷۰۰ بوده الان ۵۲۰۰ کمه؟
الانم وزنش خوبه خداروشکر
ببرش پیش میررشیدی من دخترمو بردم بخاطر وزنش عالیع
بهش زینک و اسیدفولیک داد
الانم اهن و مولتی بهش میدم
ببین الان باید دوبرابر وزن تولدش باشه
نرماله وزنش
همون روتین عادیتو ادامه بده
بچها یه ماه وزن میگیرن ی ماه نمیگیرن
زیر نمودار نباشه اوکیه
من هنوز پسرم 5200 وزنش کمه..
2700 ب دنیا اومده
منکه دیگه بیخیال شدم 🤭
پسرمنم وزن اضافه نکرده ۴ماهگی ۶کیلو بودالان هم ۵ ماه و۱۰ روزش هست بازم ۶کیلوهست😭
من مولتی دادم خیلی اشتهاش فرق کرده
زینکم دکتر نوشته واقعا خیلی خوبه
حریره بادام بده
فرنی بده
با هم قاطی کن
با پوره های میوه قاطی کن
عالی وزن میدن سرلاک ها
مخصوصا حریره بادام
هوفعفففف😮💨
فهمیدی به منم بگو😵💫
از ۳ماهگی تا ۵ماهگی هیچی اضافه نکرده ک هیچ کمم کرده
وزنش چقدره مگه شاید نسبت به وزن تولدش خوبه
پسر منم از چهارماهگی تا شش ماهگی فقط ۸۰۰گرن اضافه کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.