۴ پاسخ

تا شش ماه بهتر میشن .پسر من ۴ماه و نیمش شد رفلاکسش عود کرد

ن دگ معده شون تااونموقع مستعد رفلاکسه

نه شش ماهگی معمولا بهتر میشن
اگه واکسن زده شاید به خاطر اونه

شاید مریض شده و بالامیاره

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️🤍 مامان اَبرا☁️🤍 ۱ سالگی