۲ پاسخ

دختر من هفت ماهشه تازه هفت کیلو شده وزن بچت خوبه نگران نباش برای نشستن چ غلت زدن هم هیچ عجله نکن بچه ها باهم فرق دارن یکی زود انجام میده یکی دیر طبیعیه تا نه ماه ایرادی نداره

پسرمن۱هفته دیگ داره۷ماهوتموم میکنه هنونمیشینه زودکه هنوک

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو🥰 مامان نی نی کوچولو🥰 ۹ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی