۹ پاسخ

اسپری سدیم کلراید بگیر

من هفته ای یه بار قطره رینوسالتین میریزم بعد که نرم شد خیلی خیلی با احتیاط با یه سنجاق سیاه استریل شده مخاطی که نزدیک به بیرونه رو میکشم بیرون سرشو میگیرم که تکون نده هرکی میشنوه میگه کار خطرناکیه ولی من جواب گرفتم و بینی دخترم تمیز و باز شده و خر و پف دیگه نمیکنه

اگه چیزی تو بینیش نیست احتمالا حساسیت کرده قطره سدیم کلراید بریز یا یکم از شیرت محیط خونه رو مرطوب کن با بخور یا یه کتری روی گاز و بخاری

منم همینجور شده بود قطره رینوسالتین بزن بعد با فین گیر بکش بیرون تمیز میشه بینیش باز میشه
قطره و فین گیر داروخانه دارن

قطره رینو سالتین هر ۴ساعت اسپری کن یک پف بعد چند دقیقه با فیلم گیر تمیزش کن

بخور سرد هم که عالیه بزاری دماغش دیگه نمیگیره

دختر منم دو روزه مریضه دکتر اسپری سدیم کلراید داد گفت تو هر کدوم دو پاف بزن بعد یه دیقه با پوآر تمیز کن

ببرش حموم .زیر دوش .اروم اروم دماغشو ماساژ بده ب سمت پایین .باز میشه

شیر خودت میدی یکم بریز تو بینیش چند قطرع

اسپری بینی بزن

سوال های مرتبط