۶ پاسخ

البته اگه سوختگی بدتر باشه میشه گِل گذاشت،اصلا تاول هم نمیزنه

آرد و تخم مرغ محلی عالیه

آره خوبه فعلا اونو بزن
ولی صبح برو داروخونه بهش بگو موضوعو پماد قوی تر بگیر که دیگه زودتر بره خیالت راحت شه

تند تند پماد سوختگی بزن
اگه سوختگی کم باشه جاش نمیمونه
چون بچه ها پوستشون در حال رشده عوض میشه

عسلی خمیر دندونی چیزی بزن بزار سوز نده دستش

ن نمیمونه آب جوش بود میموند چایی نمیسوزونه ک ردش بمونه

سوال های مرتبط