بچه ها گریپ میکسچر ایرانی خوبه یاخارجی؟؟

۴ پاسخ

خارجی

خارجی خوبه
بچه من بالا میورد
هم استفراغش خوب شد هم رفلاکس اروم‌ شده

اگه رفلاکس داره هیچکدوم رفلاکسو خیلی بدتر میکنه
من خارجی گرفتم ارومتر شد اما شدید بالا میاورد🤕دیگه ندادم بهش

خارجی بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی