۵ پاسخ

من کلا با آب ولرم واسه دخترم درست نکردم چون رفلاکس داشت با آب جوشیده هم دمای محیط درست میکنم شیر هم با قاشق مخلوط میکنم که دل درد نگیره تمام زراتش حل شه

دل درد میشه ولرم بزار باشه

۳۱ یا ۳۲ درجه خوبه

ولرم باید باشه موقع خوردن

اره دل درد میشه

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وچهارم بارداری