۹ پاسخ

همون بیمارستان میتونی رو یه تی شرت شل ببندی توجه نکن ب حرفا ببند

دکتر منم گفت از تو بیمارستان ببند

هرچی دکترت گفته انجام بده
نظر دکترا باهم متفاوته

ن ببند شکمت میمونه من با شال بستم هیچی نمونده خونریزیمم کمه

بقیه رو ول کن.حرف دکترت روگوش کن

سزارین کردم هیچی نبستم شکمم شل شده افتاده

قرص کلسیم هر روز میخورم

خب ببند دیه رحمت جمع بشه همجوری بزرگ میمونا

ما طبیعی ها بیست روز بعد از زایمان باید ببندیم.
چون رحم توی این مدت باید بره سر جای خودش.
هرچند من نبستم چون تا میومدم خم شم یا روی مبل بشینم یا بچه رو بگیرم جمع میشد.

خانومایی ک زایمان کردین سزارین هروز کلسیم میخورین یا یک روز در مبون؟؟؟

سوال های مرتبط