من دکترم از ۱۶ هفته گفت دیگه نخور بجاش سه تا مکمل دیگه برام نوشت
شنیدم سه ماه اول فقط استفاده میشه بازم مگه تماس بگیری از دکترت بپرسی
بستگی داره عزیزم من چون مینورم هنوزم دارم میخورم
برا من از 16 هفته به بعد دیگه گفت نخورم مولتی ویتامین و ویتامین D3 و اهن داد
تا ۱۶ هفته باید بخوری
من که فعلا دارم استفاده میکنم 4 اسفند وقت دکترمه ببینم چی مینویسه
۱۶هفته قط میشه بعد آهن مولتی دی کلسیم میدن
قطع نمیشه بجاش اهن میدن
این سری رفتی دکتر بهش بگو
برای منو از ۱۳هفته قطع کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.