سلام میگم فولیک اسید از کی بایدقطع بشه؟؟
دکترمن چیزی بهم نگفت!!

۹ پاسخ

من دکترم از ۱۶ هفته گفت دیگه نخور بجاش سه تا مکمل دیگه برام نوشت

شنیدم سه ماه اول فقط استفاده میشه بازم مگه تماس بگیری از دکترت بپرسی

بستگی داره عزیزم من چون مینورم هنوزم دارم میخورم

برا من از 16 هفته به بعد دیگه گفت نخورم مولتی ویتامین و ویتامین D3 و اهن داد

تا ۱۶ هفته باید بخوری

من که فعلا دارم استفاده میکنم 4 اسفند وقت دکترمه ببینم چی مینویسه

۱۶هفته قط میشه بعد آهن مولتی دی کلسیم میدن

قطع نمیشه بجاش اهن میدن
این سری رفتی دکتر بهش بگو

برای منو از ۱۳هفته قطع کرد

سوال های مرتبط

مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان جان مامان جان هفته سی‌وسوم بارداری