چرا نمک نباید تو غذا بچه ها نریزیم

۶ پاسخ

نیگا عزیزم بچه های ما الان گوارششون خیلی ضعیفه نباید هرچیزی بخورن که
بعد تا موقعی که طعم ها رو متوجه نشده ینی شما بهش شوری یا شیرینی ندی اصلا بی مزه بودن براش معنی نداره همون مثلا پوره سیب درختی که بهش میدی خیلی براش خوش طعم حساب میشه یا پوره هویج یا حریره بادام، به محض اینکه غذای نمکی یا شکری بخوره دیگه حاضر نیست چیز بی مزه بخوره

چون کلیه شون قدرت دفعشو‌ نداره

چون کلیه بچه قدرت دفع نداره
و به مزاج ما غذا بی مزه هست
نوزاد رو‌ماداریم با طعم ها آشنا میکنیم پس هیچ تصوری از نمک و شکر و فلفل و اینا ندارن هر جوری که بدی بهش همونو میخورن و عق زدن یا پس زدن رو به حساب بی طعم بودن نذار اون اولین بارشه میخوره داره مزه مزه میکنه که این چیه

می خواهم کدو وهویج قاطی برنج ش کنم اشکال نداره

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

اینجوری غدا بی مزه هست نمی خوره

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان نی نی👩‍🍼 مامان نی نی👩‍🍼 ۵ ماهگی
مامان جوجه فینگو🐧🩵 مامان جوجه فینگو🐧🩵 ۱ سالگی