چرا توی فرنی شیر میریزن ؟ اگ نریزیم چی میشه؟

۶ پاسخ

من نمیریزم اخه شیرخشکو ک نمیشه حرارت داد با شیر هم ک نمیشه درست کنیم فعلا
من کلا رقیق برمیدارم احتیاج به شیرخشک نداره ک بخوام باهاش رقیق کنم

هیچی نمیشه دکتر لنا میگفت با آب هم میشه درستش کرد

هیچی نمیشه من با اب درست میکنم

زوده از الان با شیر
میتونی باشیر خودت یا پاستوریزه رقیقش کنی

باشیرخشک میشه ولی تایکساعت وقت داری بعدش نده دیگه به نی نی

چیزی نمیشه من بااب درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۱۰ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱ سالگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی