من نمیریزم اخه شیرخشکو ک نمیشه حرارت داد با شیر هم ک نمیشه درست کنیم فعلا
من کلا رقیق برمیدارم احتیاج به شیرخشک نداره ک بخوام باهاش رقیق کنم
هیچی نمیشه دکتر لنا میگفت با آب هم میشه درستش کرد
هیچی نمیشه من با اب درست میکنم
زوده از الان با شیر
میتونی باشیر خودت یا پاستوریزه رقیقش کنی
باشیرخشک میشه ولی تایکساعت وقت داری بعدش نده دیگه به نی نی
چیزی نمیشه من بااب درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.