۳ پاسخ

ببین گلم یک قاشق سر خالی آرد برنج رو با نصف استکان آب خوب مخلوط کن که گولوله نشه بعد بزار رو گاز رو شعله کم هم نمیخواد بزنی من نمی‌زنم بعدش به جوش که امد هم بزن هی به غلظت فرنی معمولی که رسید گاز و خاموش کن از دما که افتاد یکم شیر خشک قاطیش کن بعدم نوش جونش ☺️ خیلی نزار سفت بشه روزهای اول با دوتا نهایتا قاشقچی شروع کن رقیق‌تر باشه بهتر اصلا هم عجله نکن بیشتر آشنایی حتی نگران هم نشو خدای نکرده اگه نخورد
بعدم سعی کن کم درست کنی خیلی کم همیشه ام تازه تازه بده بخوره چون اینا سیستم ایمنیشون مثل ما نیست ☺️👍🏻
شیر مادر و شیر خشک اصلا نباید روی حرارت قرار بگیره گلم
فکر کنم خیلی کامل برات گفتم
حالا باز سوال داشتی بگو

این کانال و توی روبیکا پیدا کن خیلی خوبه هم ایده غذایی زیاد میزاره، هم اگ بخوای برنامه میده برنامه ش هم خوبه
@komaki_koudake_man

تصویر

شیرخشک نباید حرارت ببینه
وقتی فرنی رو درست کردی شیر خشک درست کن یکم بریز داخل ظرفی که میخای فرنی خنک بشه بهش بدی رقیقش کن
نه دیگه تازه درست کن واسش

سوال های مرتبط