میشه بهم بگید حریره بادوم چجوری درست کنم

۳ پاسخ

یه دونه بادومو از شب قبل خیس کن بعد پوستشو بگیر یه تیکشو خودت بخور ببین تلخ مباشه یه وقت بعدم میخوای پودرش کنی از رنده استفاده نکن چون درشته برا اولین بار با صافی چای پودر کن بعد یه قاشق برنجو خوب آسیاب کن بزار با یه کم آب بجوشه و بعد بادوم بریز و بزار خوب لعاب دار بشه بهتره اولش شیرینی بهش نزنی

همون مثل فرنی ک درست میکنی، آخرش که غلیظ شد بهش پودر بادامی ک آسیاب کردی بزن زیرشو خاموش کن

من ازتوگوگل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۱۲ ماهگی