اول بادام رو تو اب خیس کنین بعد پوست بگیرید ،بعد خشک شد اردش کنین یا من با صافی رنده کردم( وقتی که خیس بود) ۳،۴ تا کافیه، با یکی دوقاشق مربا خوری آرد برنج و یک لیوان آب حدودا ۱۰ دقیقه بذارید بجوشه به قوام ماست برسه ، اگر سفت بود یه کم اب یا شیر خشک یا شیر خودتون قاطیش کنین، نبات هم یه نخود بنداز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.