حریره بادوم چجوری درست میشه؟؟؟

۱ پاسخ

اول بادام رو تو اب خیس کنین بعد پوست بگیرید ،بعد خشک شد اردش کنین یا من با صافی رنده کردم( وقتی که خیس بود) ۳،۴ تا کافیه، با یکی دوقاشق مربا خوری آرد برنج و یک لیوان آب حدودا ۱۰ دقیقه بذارید بجوشه به قوام ماست برسه ، اگر سفت بود یه کم اب یا شیر خشک یا شیر خودتون قاطیش کنین، نبات هم یه نخود بنداز

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی