۵ پاسخ

خیلی ممنونم از راهنمایتون

نه اصلا ، هم مونده هستن هم اینکه بادام زمینی هستن، اگه بگه بادام درختیه بازم داخلش زمینی قاطیشه

خلال بادوم های بیرون 90 درصدشون خلال بادوم زمینی ان

خلال های اماده اکثرا مونده هستن. وگرنه همونو میشه ارد کنی استفاده کنی

فکر نکنم من با بادام درختی درست میکردم

سوال های مرتبط

مامان سپهرم مامان سپهرم ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی