۶ پاسخ

به نام خدا هیچ کدوم 😁فقط غلت میزنه به عقب هم میره بجا سینه خیز

هیچی نمیکنه

حرف که اصلا
مگ چی بشه هر چند روزی یه عاااا عوووو بگه
به شکم میشه ،تازگی ها باسنش میده بالا تمیرین میکنه برای سینه خیز رفتن ،

دختر منم هیچی😐🙄
فقط ماما میگه

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

هیچکدوم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۸ ماهگی
مامان امیرعباس ومهوا مامان امیرعباس ومهوا ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی