به نام خدا هیچ کدوم 😁فقط غلت میزنه به عقب هم میره بجا سینه خیز
هیچی نمیکنه
حرف که اصلا
مگ چی بشه هر چند روزی یه عاااا عوووو بگه
به شکم میشه ،تازگی ها باسنش میده بالا تمیرین میکنه برای سینه خیز رفتن ،
دختر منم هیچی😐🙄
فقط ماما میگه
کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه
هیچکدوم🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.