۵ پاسخ

دکتر از خودم پرسید من گفتم سزارین میخوام، مگه به عهده خودمون نیس؟

۳۸ میفرستن 😜

هفته۳۶

من دکتر گفت 35یا 36برو

۳۸ هفته سونو اخره

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۴ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی