چند هفته میرن سونو ک ببینن طبیعی یا سزارین هستن؟

۳ پاسخ

من ۳۲هفته رفتم بچم بریچ بود دکتر گفت سزارین هستی گفت یه بارم ۳۶هفتع باید سونو بدی اگه همون بریچ بمونه و نچرخه سزارین میشی

ما چون سزارین دوم هستیم فقط هفته ۳۴ رفتیم سونو چسبندگی

هفته ۳۶ فکر کنم برای اولین بارداری ها

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری