چند هفته باید رفت سونو که ببینن طبیعی یاسزارینم

۴ پاسخ

۳۶ و۳۷ هفته اخرین تایم سنوعه البته دکتر تاریخ میده

اول سونو رشد برو همین هفته
احتمالا یه سوتو هم هفته ۳۴-۳۵باید بری مشخص میشه

۳۶هفته به بعد بچه دیگه جاش تنگ میشه و تکون نمیتونه بخوره و چرخشی نداره اونوقت خود دکترت میگه بچه بریچ هست یا سفالیک

من ۳۱هفته رفتم سونو رشد گفتن بریچه ۳۶هفته هم باید برم سونو وضعیت اگه برنگشته باشه سزارینه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان سارینا مامان سارینا هفته سی‌وششم بارداری
مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی