۳۶ و۳۷ هفته اخرین تایم سنوعه البته دکتر تاریخ میده
اول سونو رشد برو همین هفته
احتمالا یه سوتو هم هفته ۳۴-۳۵باید بری مشخص میشه
۳۶هفته به بعد بچه دیگه جاش تنگ میشه و تکون نمیتونه بخوره و چرخشی نداره اونوقت خود دکترت میگه بچه بریچ هست یا سفالیک
من ۳۱هفته رفتم سونو رشد گفتن بریچه ۳۶هفته هم باید برم سونو وضعیت اگه برنگشته باشه سزارینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.