سلام چند هفته باید سونو رفت

۶ پاسخ

من دکتر بم گفت ۳۴ هفته
خیلی راحت بود بهتره همون ۳۳ بری عالیه دیگه اذیت نمیشی

من ۲۱هفته ام دکترم گف یک ماا دیگ برو ینی حدود ۲۶هفته

به من گفته ۳۲ هفته برو سونو زودتر برم

دکترم برا‌من ۳۰ هفتگی نوشت ولی من۲۸ رفتم

من ۲۶ هفته رفتم

سونو چی؟رشد؟
بستگی به دکترت داره برای من هفته۳۰نوشت

سوال های مرتبط

مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 هفته چهلم بارداری
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سارینا مامان سارینا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد