کرتا ربطی ندارع ب سزارین
من بچه اولمه ولی هفته ۲۹ فرستادم
سلام عیدتوهم مبارک
دکترم ببرا من هم سونوی رشد هم چسبندگی نوشت که ۱۵ فروردین برم میشم ۲۷ هفته
اخرای ماه مثلا ۳۲ هفته واسه وزن رفتی امکان داره انجام بدن اگ نه ک بهت میگم ۳۵ هفته بری
والا فعلا که دکترم به من نگفته برم
سونو چسبندگی چیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.