۵ پاسخ

کرتا ربطی ندارع ب سزارین
من بچه اولمه ولی هفته ۲۹ فرستادم

سلام عیدتوهم مبارک
دکترم ببرا من هم سونوی رشد هم چسبندگی نوشت که ۱۵ فروردین برم میشم ۲۷ هفته

اخرای ماه مثلا ۳۲ هفته واسه وزن رفتی امکان داره انجام بدن اگ نه ک بهت میگم ۳۵ هفته بری

والا فعلا که دکترم به من نگفته برم

سونو چسبندگی چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی
مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری