۵ پاسخ

عزیز منم ۳۰هفته انجام دادم سزارین چهارمم هستم ولی چسبندگی نداشتم هیچ مشکلی هم نداشتم نامه واسه بستن لوله هم بهم ندادن

من یه کورتاژ داشتم تو هفته ۲۴ گفت انجام بدم

سونو رشد رفتی بده اونم انجام بده من باهم انجام دادم

زایمان چندمته عزیزم ؟؟۳۰ به بالا میفرستن

سلام عزیزم من هفته ی 28 رفتم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان آدرینا مامان آدرینا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی