عزیز منم ۳۰هفته انجام دادم سزارین چهارمم هستم ولی چسبندگی نداشتم هیچ مشکلی هم نداشتم نامه واسه بستن لوله هم بهم ندادن
من یه کورتاژ داشتم تو هفته ۲۴ گفت انجام بدم
سونو رشد رفتی بده اونم انجام بده من باهم انجام دادم
زایمان چندمته عزیزم ؟؟۳۰ به بالا میفرستن
سلام عزیزم من هفته ی 28 رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.