۴ پاسخ

تب داره؟ پاراکید بده دماغش کیپه قطره بینی بریز

ببر دکتر بچه ۳ماهه نمیشه چیزی پیشنهاد داد

ولی مرتب شیر خودتو بهش بده

اولویت ببرش دکتر
اگه نمیتونی استامینوفن بده

بهش پلارژین بده با شربت ازیتروماسین اگه دکترم ببری همین میوه من دوتا دکتر بردم گفت تو که داروشو داری از همون بده خب میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۲ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی