۱۷ پاسخ

عزیزم زودگذشتن و دیر گذشتن که یجور تلقینه هرماه ۳۰ روزه چه فرقی دارن

آره خیلی زود انگار همین دیروز بود

حس میکنم خوب گذشت زیاد کش نیومد

ماه شیشم برا من هر روزش ی سال البته از اول سخت گذشت فقط ماه 5 زود گذشت

من چون همش خونه ام جایی نمیرم دیر میگذره

نمیگذره لعنتی پدرمو در اورد😵‍💫😵‍💫

برا من داره خیلی سریع میگذره از همون ماه اول😢

من هنوز ازش مونده🤣🤣

من که دهنم سرویس شد 😑عفونت ادراری درد لگن و کمر رون زیادددد سخت گذشت واسم

ایشالا همه مون بسلامتی زایمان کنیم

نه برای من که آمار هر روز رو دارم دیر میگذره..اگه بیخیال باشی زود میگذره برات🥺

زود یا دیر نداره همه ماها مثل هم هستن فقط بعضی ماها خیلی اذیت میشی حس میگنی نمیگذره

نمیدونم چرا نمیگذرع تنبل شدم امشب مهمونیم هی خودمو میزنم این ور اونور دیر برم بااین ک خونه مامانم

ماه شیش پدرمو درآورد

به نام خدا،نمیگذرههههه🥲😂

سلام عزیزم من دیشب هنوز واردش شدم معلوم نیس انشاءالله که زودبگذره ولی ماه ششم خیلی دیر گذشت برام 🥹🐥

من هنوز 6 ماه هستم دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری