من بچه نمیخوام سنم بالاست تورو خدا یکی یه راه حل بده

۱۶ پاسخ

بدون اذن خدا حتی ی برگ هم از درخت نمی افته .ناشکری نکن.توکل کن به خدا.ان شالله هر چی خیره برات پیش بیاد و بدون خیرت در این بوده که ی بچه ی دیگه داشته باشین ان شالله این بچه ات سالم و سلامت باشه و در آینده باعث افتخارت بشه

خو جلو خودت بگیر چرا نزدیکی میکنه

الان در چه حالی؟..چند ماهه شدی؟

خوشبحالت من حسرت حال تورو دارم💔

شما تایپت از اول اشتباه بود ، باید توضیح بدی بگی با چی و چطور باردار شدی بعد درخواست کمک کنی ، بعد هم اگ بارداری حکمت خدا

کی قضاوت کرده؟ مگ ما خداییم یا قاضی؟

پیشاب چیه

خوشحال شو عزیزم تو شوهرت بقیه خانواده اصلا ناراحتی استرس برات خوب نیس

تگان شالله ک دوقلو یا سه قلو باشه🙏🙏🙏🙏

عزیزم اگ‌ فقط برا سنت میگی من مادر شوهرم 46.47سال باردار شد
باز مادر شوهر دختر دایم همینخور

ننظورم این ک جلو گیری،کن وفتی بچه داری سنت بالا

از روش های پیشگیری یکی رو انتخاب کن خب
دوما خدا داده بهت ان شاالله خیره
برای بقیه هم دعا کن

مگه چند سالت عزیزم که نمیخای. این یه نکته ناشکری نکن

اتفاقا زندگی با این فرشته کوچولوها که شیرین تره🥰😍

حالا که خدا داده

چرا آخه این روزا همه دنبال بچه ان

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری