غربالگری اول کروموزوم ها رونشونمیده غربالکری دوم رشد اعضای بدن و بینی دهن ... اخه اینا بهم مرتبط نیس که بگی اون نرم این یکی رو برم
اولو برو حتمااا دومی نرو
عزیز من تو لکه بینیم داری چراانقدر بیخیالین اخه
غربالگری اول مهم تر غربالگری دوم هست من دکترغربالگری اول راهم سونو هم آزمایش رانوشت رفتم ولی برای غربالگری دوم فقط سونوگفت انجام بده
مگه میشه نری؟مهم ترین غربالگری هست که اگر بچه خدای نکرده سالم نباشه سقط میتونن بکنن اما اگر بزرگتر بشه که دیگه نمیشه سقطش کرد
چرا نمیری؟؟ تیغه بینی و پشت گردنش رو چک میکنن حساسه هااا
باید بری واجبه خدایی نکرده بچه مشکل داشته باشه میفهمن
۱۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.