غربالگری اولو نمیخوام برم دومیو کی میرن

۸ پاسخ

غربالگری اول کروموزوم ها رونشون‌میده غربالکری دوم رشد اعضای بدن و بینی دهن ... اخه اینا بهم مرتبط نیس که بگی اون نرم این یکی رو برم

اولو برو حتمااا دومی نرو

عزیز من تو لکه بینیم داری چراانقدر بیخیالین اخه

غربالگری اول مهم تر غربالگری دوم هست من دکترغربالگری اول راهم سونو هم آزمایش رانوشت رفتم ولی برای غربالگری دوم فقط سونوگفت انجام بده

مگه میشه نری؟مهم ترین غربالگری هست که اگر بچه خدای نکرده سالم نباشه سقط میتونن بکنن اما اگر بزرگتر بشه که دیگه نمیشه سقطش کرد

چرا نمیری؟؟ تیغه بینی و پشت گردنش رو چک میکنن حساسه هااا

باید بری واجبه خدایی نکرده بچه مشکل داشته باشه می‌فهمن

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اقا کارن🥹💋 مامان اقا کارن🥹💋 ۴ ماهگی
مامان فرشته های من مامان فرشته های من ۲ ماهگی
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رحم اجاره مامان رحم اجاره هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری