هزینه ی غربالگری اولو میگید لطفا ؟ سونو و ازمایش ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من غربالگری اول سونو 2/500شد
سلفری هم 14/700

سونو۱تومن آزمایش ۱و۱۰۰

آزاد سونو دو و نیم، آزمایش یک و... ولی بابیمه کمتره

من تو عید رفتم سونو شد ۵۴۰۰
آزمایش هم ۱۸۰۰-۱۹۰۰. بود دقیق یادم نیست

برا من فردا برم انجام بده هر دو رو هم ۵تومن

عزیزم خیلی بستگی داره به جایی که میری من برای سونو ویزیت ۶۸۰۰ دادم برای ازمایش خون ان تی ۱۷۰۰ برای سلفری ۱۳ و خورده ای

ازمایشم 1700
سونو 2400

سونو و سه میلیون دادم،آزمایشم یک و نهصد و پنجاه عزیزم

غربالگری اول اگر سلفری بدی ۱۰ملیون اگر معمولی بدی۱/۲۰۰
سونو ان تی ۲/۵۰۰ک برای من داپلر و ی سری چیزا دگ نوشته بود باهم۳/۵۰۰

من سونو ۲ و شصت تومن ازم گرفتم آزمایش ۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان کودک مامان کودک روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری