بچه دار شدن هزینه داره🙁
میشه هیچ سونویی نداد
اما یه درصد فک کن شاید مشکلی باشه که بشه زود تشخیص داد…
اینجور ازمایشا برای اینه که فردا از مشکلات بزرگ تر جلو گیری بشه💖
واجبه باید بدی
هفته 9برو برای سونوگرافی قلب انتی ب نظر من واجب نیست من ک نرفتم ولی انومالی باید بری
واجب تر از این وجود نداره
حالا چرا انجام ندی ؟
نه نمیشه
میشع هرکاری نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.