زیاد سخت نگیر عزیزم
سرزایمان اولم خونه مامانم رفتم چون ۲۱ سالم بود و میترسیدم
خیلی رفت و امد بود و اذیت شدم
ان شاالله اینسری باردار بشم جایی نمیرم حتی دوست ندارم کسی کنارم باشه و دوست دارم تنها باشم
منم بدترت…حتی کسیو ندارم همراهم بیاد برا زایمان اونم سزارین
من بااینکه مادرم بلوک روبرویی مادرشورهمم یه خیابون فاصله داره به شوهرم میگه خودم تنهاباشم احساس می کنم اون موقع حوصله خودمم ندارم ولی خوب هم مادرم میادهم مادرشوهرم
من دارم خدا خدا میکنم فقط مامانم بیاد و مادرشوهرم نیاد
بعدا متوجه میشی هرچی دورت خلوتتر باشه بهتره برات
اصلا خودتو ناراحت نکن فقط به اون دخملی فک کن که چندوقته دیگه میاد میشه همه دنیات
خوب عزیزم برو تهران زایمان کن بیا خونه خودت حداقل اینجوری همسرت کمک حالت هست مطمئن باش مامانتم میاد کمکت حالا دلش نمیاد دخترشو تنها بزاره
منم از طرف خانواده همسر تو این ۹ماه هیچی کمکی ندیدم بااینکه خونه هامون نزدیک همه
ولی مامانم اصلا تنهام نزاشت صبا میومدکارا رو میکرد ناهار شام درست میکرد شبا برای خواب میرفت خونه خودشون
بخاطر اینکه استراحت نسبی بودم نمیتونستم زیاد سرپا باشم
نهایتا چند روز پرستار میگیری و کمکت میکنه
بخاطر اینجور چیزا اصلا ارزش نداره به خودت استرس بدی
خوشحال باش من انقد اومدن موندن خانواده شوهرم دورم شلوغ بود و استرس مریض شدن بچمو داشتم ک هیچ شیرم نیومد افسردگی ام گرفتم ولی زود خودمو نجات دادم ک نشم مسخره اینا
مامانت تنها بیاد کافیه
هرکی به نوعی بااین قضیه درگیره.
خانواده شوهر که جفت پوچ
خانواده خودمونم تا حدی میشه انتظار داشت.
خدا شوهرامونو نگه داره و محتاج بقیه نکنمون
منم دقیقا همینم خب بخاطر ی سری شرایط فق مامانم هس
بعد یاد زایمان زنداییم و اینا میوفتم میگم نگاه برا اونا خودم رفتم از شب قبل کاراشونو کردم خونه رو تمیز کردم میزپذیرایی چیدم اسپند و تخم مرغ و همه چی تزیین کردم و همه کار کردم ولی الان من زایمان کنم برم خونه هیچ کس نیس جلو پام ی اسپند دود کنه 🤌🏼
عزیزم منم هیچ کسو ندارم
فک نکنم شوهرمم کاری ازش بربیاد
اخ منم همینم از صبح تا الان سه بار گریه کردم دیگه اگر کسی چیزی بگه ک هیچی
ناراحتی نکنین خدا بزرگه انشالله به سلامتی زایمان میکنید شوهرتون هست پیشتون کمکتون میکنه خدای مهربون هیچ کسیو سخت نمیگیره
عزیزم چرا ناراحتی من کل بارداریم تو شهر غریبم هیچکی دورم نیست ن مادری نه مادرشوهری ن خواهری هیچکیییی بگو خدا ادمو از تن بدن خودش ناامید نکنه فقط بقیش خدابزرگه درست میشه
عزیزم برو بیمارستان خصوصص اتاق vip بگیر شوهرت بیاد کنارت که تنها نباشی بعدم که اومدی خونه به شوهرت بگو یه چندروزی کمکت کنه تا بهتر بشی
منم همینم
تو شهر غریب
مامانم ک بفکر روزه گرفتنش هست
خانواده شوهرم واقعا متنفرم ازشون انقددددر وایب منفی میدن ک حد نداره
موندم تک و تنها
از دار دنیا یه خواهر دارم ک اونم پاش عمل کرده و خونش هم ازم دوره
منم همین طوریم روزبه روزم دارم بدترمیشم،وبرای هرحرفی چیزی یک سره گریه می گیرم دوتابچه کوچیک م دارم 😔
منم دلم گریه میخواد خیلی هم گریه کردم
منم همینطور 🥲🥲😔 امروز دیگه اینقد حال روحیم بد
عزیزم من که واقعا کسیو ندارم چی بگم
هورمونات بهم ریخته
نگران نباش همسرت مامانت خواهرات انقد کمکت کنن زود سرپا شی
عادیه منم دیروز حالم بد بود
چرا بی کسی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.