۴ پاسخ

بسلامتی گلم
واسه تو و پسر گلت آرزوی سلامتی دارم ♥️

ایشالا بسلامتی زایمان میکنی عزیزم طبیعیه منم روزای آخر این حسو داشتم حتی روزای اول زایمانمم اینجوری بودم🤦🏻‍♀️

انشاللە ب سلامتی بچە تو بغل بگیری التماس دعا❤🥰

ان شاءالله به خیری و خوشی و به سلامتی یه زایمان راحت داشته باشی و به امید خدا کوچولوت رو در آغوش بگیری

سوال های مرتبط

مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی