۴ پاسخ

چقد ما خانوما عجیبیم تو هفته های پایین التماس میکنیم ک چیکار کنم زایمان زودرس نشم تو هفته بالا التماس ک زودتر زایمان کنم. 😂😂😂

من امروز رفتم معاینه کردن گفتن یه سانت دهانه رحم بازشده
بهم گفتن دو تا یک ساعت پیاده روی در روز ،ورزش مثل پروانه اسکات و اینا ، دوش آب گرم و رابطه،ماستژ پرینه با روغن زیتون خوراکی
انجام بدم

طبیعی یا سزارین ؟برای زود زایمان کردن باید معاینه تحریکی انجام بدن برات رو یه سریا جواب رو یه سریا نه

عزیزم فقط راه برو ...ببین مثلا ۷ ساعت در روز که حتما..
واینکه پله بالا پایین کن

سوال های مرتبط

مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۹ ماهگی