من قند داشتم۳۸ختم داد
بچه ۳۶ به بعد کامل، پیاده روی کن،دوش آب گرم بگیر،
اینجوری نگو بچه کمتر از ۳۸ هفته ممکنه بره ان ای سیو
سزارین کن
من دوست دارم ۳۸/۳۹هفته زایمان کنم چون بارداری اولم ۴۰هفته کامل بودم بزور آمپول زایمان کردم دلم نمیخاد اینم اونجوری بشه
چرا عزیزم دوست داری زود زایمان کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.