۶ پاسخ

من قند داشتم۳۸ختم داد

بچه ۳۶ به بعد کامل، پیاده روی کن،دوش آب گرم بگیر،

اینجوری نگو بچه کمتر از ۳۸ هفته ممکنه بره ان ای سیو

سزارین کن

من دوست دارم ۳۸/۳۹هفته زایمان کنم چون بارداری اولم ۴۰هفته کامل بودم بزور آمپول زایمان کردم دلم نمیخاد اینم اونجوری بشه

چرا عزیزم دوست داری زود زایمان کنی؟

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی