۶ پاسخ

یکی مثل تو دوست داره زود زایمان کنه .دنبال راه حله...یکی مث من همش استراحته که تا ۳۹ یا ۴۰ هفته بچه بمونه .دهانه رحمم یک سانته

من هر کاری کردم نشد تا ۴۱ هفته رفتم بعد با قرص فشار زایمان کردم

معاینه تحریکی.ماساژ نوک سینه.رابطه بدون جلوگیری و ارضا شدن خودت.پیاده روی

پیاده روی.چای زعفران ورازیانه.رابطه زیادداشته باشی

پیاده روی. رابطه. پله بالا و پایین رفتن. روی توپ نشستن …

ورزش کن پیاده روی کن سریع رحمت باز شه

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی