۶ پاسخ

هرچی دیرتر زایمان کنی خیلی بهتره

من ۳۷ هفته کیسه آبم پاره شدد

من دوست داشتم دیر زایمان کنم ولی ۳۷هفته و ۶روز زایمان کردم فکنم برا این بود خیلی پیاده روی میکردم

۳۸ هفته بچه دستگاه نمیره؟

دوش آب گرم بگیر به یکی بگو بیاد کمرتو ماساژ بده خیلی تاثیر داره

منم جدیدا لگن درد بهم اضاف شده نمیدونم چکار کنم زایمان کنم

سوال های مرتبط