۷ پاسخ

اره زیاد

بله درد کشاله ران و بیکینی و استخوانش همچنین عضلاتش از ۲۷ هفتگی شروع شده بشترم موقع خوابیدن که میخوای پهلو ب پهلو بشی یا راه رفتن

اره من ماه آخرخیلی اذیت شدم خداروشکر گذشت.. بزورجابجا میشدم

طبیعی عزیزم

اره همون دوتا استخون کنار بیکینی🥴🥴

آرههههه ااااااااارههههه ااااااااررررررررههههههههه میخوام پیاده روی و ورزش کنم نمیتونم از دردش لنگون لنگون راه میرم

اره منم الان چند روزه از این درد آروم و قرار ندارم

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد