۴ پاسخ

من این تاپیکت رو چندبار دیدم
گلم کسی نمیدونه چرا
اگر دردش زیاده با پزشک مشورت کن
ضمنا نوشابه همچین چیزه خوبی هم نیست نخور خب

نکنه سنگ داری ؟؟؟
سنگ با جنس اگزالات از نوشابه و چای تشکیل میشه

علایم سنگ کلیه هست

خب نخور

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی