وقتی نوشابه میخورم کلیه درد میگیرم

۷ پاسخ

نوشابه چیز خاصی نیس ک حتمن‌باید تو وعده غذاییت باشه نخور راحلش خیلی اسونه اگه میدونی درد کلیت از نوشابس خب

نخور

خب نخور😄

خب نخور

بچاش دلستر گندم بخور شاید سنگ داری

احتمالا سنگ کلیه داری

ببخشید ها خوب نخور 🤗
من کلا نوشابه رو حذف کردم

سوال های مرتبط