۷ پاسخ

پس من چی بگم

کانال غذای کودک در روبیکا بیش از ۳۵۰۰ مادر .🍲💕.
@food_babyy

وای منم هم پریودم هم سرماخوردم چ حال مزخرفیه اق😭

عطسه کنی هم می‌ریزه 😂😂

سمی ترینش اینکه ک ای وسط سرفه یا عطسه هم کنی😂
به فنا میره آدم از پایین😂

سمی ترین وسط خونه تکونی پریود بشی😫😫😫😫😫

وای من ی بار تازه ۲ماه بود زایمان کرده بودم پریود شدم سرما خوردگی شدیدم گرفتم بچه ام شیر میدادم اصلا انقدر گریع میکردم ک نگو

سوال های مرتبط

مامان شیرین ترینم😋 مامان شیرین ترینم😋 ۱ سالگی
مامان ماهلین.کارن🦋 مامان ماهلین.کارن🦋 ۲ سالگی