تركيب بهشتي: چایی+ قرابيه تبريز

تصویر
۱۴ پاسخ

وااای چ قرابیه ای 🤩🤩 چ پر پسته و مغزی ♥️💔 خواهر از طرف همه ی گاز بزن

به به نوش جون بابام میخره از اینا خیلی دوست داریم

دهنم آب افتاد
آوف

اوفففف نوش جونت

وااای 😋😋🥹🤤🤤

با اینکه تا به حال نخوردم اما تصویر گویای همه چیزه
نوش جونت😍

قرابیه چیه نخوردم تاحالا

چقد دلم میخاد بیاد تبریز

خیلی خوبن من یا بار عروسی دعوت بودم تبریز خوردم واقعا خوشمزه س حیف که تهران ندارن از این شیرینی هاااا 🥲🥲🥲

نوش جان

نوشجان

چه حس قشنگی😍😍نوش جان

نخور دختر

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان اریاکو مامان اریاکو ۱ سالگی