من سلفری داده بودم،آزمایش خون ندادم
ن ۱۸ هفته نداره
اون آزمایش تو ۱۵الی ۱۶ هفتگی گرفته میشه
خانما تو ۱۶ هفتگی جنسیت نی نی مشخصه من نمیتونم تا انومالی صبر کنم
منکع نداشتم
من انجام ندادم ولی برای بعضیا میگن انجام بدن همون موقع انومالی نه چند هفته قبلش
برا من ننوشت دکتر. چون انتی ازمایش خونم انجام دادم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.