سلام هفته ۱۸که برای آنومالی میریم ایا ازمایش خون هم داریم؟؟

۶ پاسخ

من سلفری داده بودم،آزمایش خون ندادم

ن ۱۸ هفته نداره
اون آزمایش تو ۱۵الی ۱۶ هفتگی گرفته میشه

خانما تو ۱۶ هفتگی جنسیت نی نی مشخصه من نمیتونم تا انومالی صبر کنم

منکع نداشتم

من انجام ندادم ولی برای بعضیا میگن انجام بدن همون موقع انومالی نه چند هفته قبلش

برا من ننوشت دکتر. چون انتی ازمایش خونم انجام دادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد