خدا همه نی نی هاتون براتون حفظ کنه
اینم من تو 17 هفتگی،آخرای ماه چهارمم
من ۱۵هفته و ۳روزمه
منم ۲ روز دیگه ۱۷ هفتم میشه ،جنسیت هم نمیدونم 😬
من هرکی شکمم میبینه میگه نفخه😐😐حالا که هم هفته هامو میبینم ،شکمم خیلی بجاس😂
من چرا شکم ندارم اصلا البته چیزی نمیخورم شاید از اونه
البته ک شرایط بدنی هرکسی متفاوته
سلام
کیااینجا کوچولوی دختر دارن؟
میشه ازعلائم تون درماه های اول بهم بگید!؟
برای منم همینقدره
۱۷ هفته ۲ روز
من آره دختر گفتن فعلا خدا کنه تعقیر نکنه
بچت دختره ؟
بیرون میرم کسی متوجه نمیشه باردارم اصلأ
من از الان شکمم اینقدریه 🥲
من ترکیدم خواهر🤣🤣شکمم از من جلو تر سلام میده
چند دقیقه پیش گذاشتم بد افتاده بودند🤣🐣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.