خانما شکم درد عادیه و من 17هفتمه کی برم غربالگری

۴ پاسخ

من ۱۷ هفته یه روز نوشته دکتر

۱۸ هفته برو منم گاهی دل درد میگیرم

غربالگری رفتی غربالگری دوم

برای منم ۱۷ هفتگی دردناک بود
دل درد داشتم کمر درد داشتم اصلا بی قرار بودم
انشالا میگذره این هفته به سلامتی فقط استرس نداشته باش همه چیز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته سی‌وششم بارداری