من شربت لاکسی ژل میخورم. مثل آب روی آتیشه. تو بارداری هم ممنوعیت نداره.
فاموتیدین
لاکسی ژل
پنتاپرازول ۴۰ ناشتا
امپرازول برای من دکتر تجویز کرد
شمام سرخود نخور ولی قرص خوبیه بگو دکتر بنویسه برات
شیر سردم بخوری خوبه
قرصی عکس دادمت صبح بخوررر خا بیا بله😂
نون خشک یا بیات جوابه، خیلی آروم میکنه،
فاموتیدین
من ماست ميخورم خيلي خوبه برام
یه کم نون خشک بخور یا سیب تا اسید معدتو جم کنه
من فاموتیدین میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.