ماما بیبی کرم سوختگیش برای بچه ضرر نداره که؟

تصویر
۷ پاسخ

این کرم سوختگی مامابیبی عالیه

منم گرفتم اتفاقا

عزیزم چرا زود خریدی ...من هفته اخر میخرم

وای این انقدر کرم سوختگیش خوبه 👌👌من برای پسرم خریده بودم عالیه

نه اصلا

فکر نکنم
البته یه سری کرم ها برا پیشگیریه
یه سریاشون برا بعد از سوختگی هست نباید همیشه استفاده بشه من سودوکرم خریدم گفت نباید همیشه زد

کرم سوختگیه دیگه چرا باید ضرر داشته باشه؟

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری