دلپیچه شدید دارم با اسهال چکا کنم 😭😭😭

۶ پاسخ

برو دکتر مسمومیت نگرفته باشی

وای منم امروز اینجوری شدم
کلی ترسیدم
سیب رنده کن بزار رنگش تیره بشه بخور
برنج و سیر بخور
موز بخور

هویج پخته بخور با کته ماش، چندساعته خوب میشی

دقیقا منم دوهفتس دارم نمدونم از چیه

موز بخور مایعات هم زیاد بخور آب بدنت کم نشه

شکمتو با شال ببند

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان کربلایی بهار 🌸 مامان کربلایی بهار 🌸 ۲ ماهگی