تاپیکام ببین گلم😌❤️
نرماله همچی
خوبه ولی دوقلویی بهتره سرکلاژ کنی
من سرویکسم ۳۵ بود میخواستم نکنم سرکلاژ نظرات خوندم ممکنه بخاطر دوقلویی هفته های بالا دهانه رحم باز بشه ترسیدم سرکلاژ کردم
خوبه همه چی
طول سرویکست هم خوبه اما فکر کنم یکم بیشتر باشه بهتره
بازم دکتر باید نظر بده
بنظر همه چیز خوبه گلم بسلامت بیان الهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.