دوستان نظرتون راجب این سونو چیه

تصویر
۵ پاسخ

تاپیکام ببین گلم😌❤️

نرماله همچی

خوبه ولی دوقلویی بهتره سرکلاژ کنی
من سرویکسم ۳۵ بود میخواستم نکنم سرکلاژ نظرات خوندم ممکنه بخاطر دوقلویی هفته های بالا دهانه رحم باز بشه ترسیدم سرکلاژ کردم

خوبه همه چی
طول سرویکست هم خوبه اما فکر کنم یکم بیشتر باشه بهتره
بازم دکتر باید نظر بده

بنظر همه چیز خوبه گلم بسلامت بیان الهی

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یه فرشته مامان یه فرشته هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیتا و تپلی مامان آنیتا و تپلی هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وچهارم بارداری