نظرتون راجب سونو‌ ان تی چیه؟نگران شدم

تصویر
۸ پاسخ

همچی خوبه گلم
فقط ی کیست آکوفری توی تخمدان گزارش کرده که اکثرا ساده خوش خیم و بدون علامته و نیازی به پیگیری نداره انومالی بعدی چک میکنه اگه بزرگ نشده باشه دیگه مشکلی نیست

طبیعیه ک همه چیش

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

سلام گفته توسنو که شماکیست دارید نوشته

عدد ان تی زیر ۳.۵ طبیعی و نرماله

چرا استرس میدین عدد ان تی تا ۳.۵ نرماله

خوبه ان تی ولی عددی یکم بالا نیست دکتر چی گفت ؟

عزیزم احتمال نداد جنسیت رو ؟

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان زینب خانم💞💞 مامان زینب خانم💞💞 ۶ ماهگی