سلام خانوما. ان تی ۱.۹ طبیعیه؟ نظرتون راجب جنسیت چیه

تصویر
۶ پاسخ

احتمال نداد جنسیتو؟؟

عزیزم مبارکه رفتی منم رفتم گفت همچی خوبه. منتظر جواب ازمایشم هستم ۳ روز دیگه حاضر میشع 😍😍😍

بله طبیعیه برای منم همین عدد بوددکتر گفت خوبه

خودش حدس نزد

عزیزم پیش دکتر شاکری رفتی راضی بودی چقدر شد

بنظرم دختر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر وبرفک نرمک مامان امیر وبرفک نرمک هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گوگولی 🍬 مامان گوگولی 🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری