اساتید نظرتون راجب سونو ان تی من و جنسیت

تصویر
۱۰ پاسخ

پسرهه

اوخی منم۲۰مهر بدنیا اومدم

سلام گلم این ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت کنه.
پیج اینستا وایتا و روبیکا nini_bardari99
واتساپ وتماس
09055484640

دختره نازه

تو روبیک گروه بارداری داریم جهت عضویت به آیدی زیر پیام بدین
z84_b77

جفتت پایینه مراعات کن کار سنگین نکن عزیزم .طول سرویکستون خوبه

دکتر بهت گفت جفتت پایینه؟

سونو خوبه و جنسیت سونو ان تی نمیزنن. اگر بهتون گفته در حد حدس و گمان هست

به نظر منم دختره

جنسیت بنظرم گل‌دختره دکتر چی گفت؟

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان زینب خانم💞💞 مامان زینب خانم💞💞 ۷ ماهگی
مامان اَدِلیا و آدریَن😍 مامان اَدِلیا و آدریَن😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان shahan مامان shahan هفته سی‌وهشتم بارداری